't Fietshokje - Specialist op gebied van (gebruikte) fietsen!
't Fietshokje biedt (gebruikte) fietsen aan van goede kwaliteit voor een mooie prijs. Bekijk alle modellen en bestel direct jouw droom fiets!
I bought a bike at t Fietshokje in Amsterdam. Within less then 20 minutes, the bike wasn't working anymore, the disc brakes were blocking the rear wheel. The wheel didn't move at all anymore. The chain guard had also fallen off. The bike was 175 euros. I wanted to return it and get my money back. On their website they say that you can get your money back. But in the store they told me that that's only for bikes which were ordered online.
I could only swap it for another bike.
I tried a few other bikes, all of them had parts which weren't working properly, like lose cogwheels, broker gears, etc. There weren't any good bikes.
After complaining a lot, he told me that he would arrange for me to get my money back. He said you paid by cash, and I don't have it but the day after tomorrow you can collect it.
We'll see if I get it back, but to be honest I think he just wanted to get rid of me and I don't expect a phonecall that I can collect my money. I don't believe that he didn't have the money there, and I paid by cash because they told me there atm machine was broken and I could only pay cash.
Also, they ignore emails with complaints.
Sterke punten None
Zwakke punten Quality
Customer service
Honesty
Communication on website
Communication via mail
Fiets gekocht, met mondelinge toezegging v 2 mnd garantie. Ik was na de aankoop nog de straat niet uit of ik krakte door m’n versnelling heen. Teruggebracht. Daar probeerde men mij, nadat ik de fiets had achtergelaten, op de mouw te spelden dat ik de schade aan het tandwiel zou hebben veroorzaakt en voor de reparatie kosten moest opdraaien. Ik ben gelukkig niet dom en/of op m’n mondje gevallen, maar moest aanvankelijk vruchteloos praten als Brugman om m’n gelijk te halen. Pas na dreiging v een klacht indienen en persoonlijk langskomen werd ik met hangende pootjes teruggebeld door dezelfde medewerker die in overleg met het hoofdkantoor toezegde dat m’n fiets toch kosteloos zou worden hersteld.
Als je niet heel goed je consumenten recht kent, word je dus genaaid waar je bijstaat.
Nieuwe e-bike gekocht heeft vanaf begin problemen gehad.
Mijn fiets heeft 3 maanden daar gestaan om gemaakt te worden.
Steeds een andere smoes .
Liegen kunnen de heren als de beste.
Ook intimideren en dreigen .
Ik ben heel kwaad geworden dat de fiets nog steeds niet gemaakt was.
Uiteindelijk de fiets achtergelaten en een andere tweedehands meegenomen.
Om van al het gezeik af te zijn.
Nog nooit zo'n stelletje onbeschoft schorem meegemaakt.
TIP :nooit maar dan ook nooit een fiets kopen nog geen fietsbel.
Ga gewoon naar een goede fietsenwinkel en betaal misschien iets meer.
Ze kunnen nog geen band plakken.
Verkopen oprotten en bij klachten het niet in je hoofd halen bij de heren langs te gaan.
Be very careful when you buy a bike here. A friend of mine had a horrible experience buying a new ‘mountain bike’ here for her 10 year old son. It broke down the day after purchasing it. Then it took two weeks to repair it because they were grossly understaffed. After it finally been repaired it broke down again a couple of weeks later. In this case the back wheel didn’t turn smoothly anymore. The new repair man ‘repaired’ it. But it still was not good. When we demonstrated this by turning the wheel and compare that with a new bike, we got flatly lied to in the store, that there was no problem. And ‘if there was a problem go to another store to fix it there’. At the end we were ‘kindly removed’ from the store without a working solution. Money gone, a shitty bike and a very very frustrating feeling about the service and a total unwillingness to come with a real solution. It should have been money back or a new bike. Both did not happen. We later saw on the receipt they do not give back money at all. So, my advice: avoid this store as the plague and do your home work regarding buying a bike and the after sales service you’re looking for. Don’t fall for these smooth talkers and shitty providers. They gladly take your money but fail to deliver the service required when the bike is broken. Even if it’s a brand new bike. To be clear this is about ‘t Fietshokje Raaks.
Zwakke punten Bad product, even worse service. Very frustrating experience.
Als je aanschaf niet past is je geld weg. Je krijgt hier geen geld terug.
Gisteren een dubbel standaard gekocht. Ik moest zelf vragen om een bonnetje. Vervolgens blijkt het standaard te kort. Zeggen jullie dat ik er maar een blokje tussen moet fabriceren om het pas te maken. Dat is met een maand gammel, een dubbel standaard moet stevig zijn. Jullie geven vervolgens zelfs geen geld terug, terwijl ik een bon heb!!
Ik werd neergezet als de ei-kel, omdat jullie wilde meedenken doormiddel van pruts werk.
KOM HIER NIET!!
Sterke punten Niet ontdekt
Zwakke punten Je krijgt geen geld terug als de spullen niet passen.
Type elektrische fiets die we hadden gekocht voor onze dochter bleek niet geschikt. Gelukkig mochten we hem van de vriendelijke medewerker in Beverwijk zonder problemen omruilen voor een andere.
Binnen 1 dag was mijn voor-rem stuk. Meteen teruggegaan maar kreeg te horen dat ze geen garantie gaven op tweedehandsfietsen. Dit heeft niets met garantie te maken ze hebben me een kapotte fiets verkocht. Ze beloofde om te kijken of zij de reparatie kosteloos konden uitvoeren. Ik wacht nu 2 weken na herhaaldelijk bellen nog steeds op een reactie. Ze zijn totaal niet geïnteresseerd in jou als klant en verkopen slechte fietsen.
Sterke punten Ik heb ze niet kunnen ontdekken
Zwakke punten Volkomen geen interesse voor een klant
Unfortunately very unhappy with a product that I bought in the store (Haarlem - Houtplein 16). The product was a folding bicycle FX 9000, valued at 265 euros. BonNr: 1033114.
On my way home I noticed the fragility of the product, as well as its poor performance while pedaling. With a use of 10 min I could see that the handlebar was moving, needing tightening, and the front wheel was wobbly (seeming to run off axis).
Regreting the purchase, I returned to the store to return the product and I was greeted with a terrible service.
The employee, after knowing the reason of my going, left me waiting without an answer for more than 20 min and refused to talk to me in English, claiming that he didn't know how to speak!
He informed me rudely that he could not return my money and that I would have to send an email to the Central requesting a refund. I asked to leave the bike in the store, since even folded the model is very uncomfortable to be transported and he didn't allowed me to do so.
The Central also replied me rudely and gave me no viable alternative to solve my situation. I had to stay with a poor quality product that does not serve me for what I needed.
I know that in Holland there is a good customer service policy, but it's no applicable in this store. Stay away from this place!
Fiets gekocht die snel kapot ging. Ze willen je niet helpen. 6 maanden lang beloven ze mijn accessoires, waarvoor ik meer dan 200 euro voor betaald heb, te sturen. Ze helpen je gewoon niet. Wat een sneu bedrijf!
Na een klacht terug gekomen in Beverwijk, slechte accu, u mag een andere fiets uitzoeken
Hoe weet ik dan of deze accu wel goed is?
Nou , zegt de medewerker, dat weet je nooit met een 2e hands fiets.
U denkt toch niet dat we ze allemaal doormeten, daar doen we niet aan, dan wil ik graag mijn geld terug, waarop hij antwoord, dat doen we ook niet, ik ga ook niet in discussie met u
U kunt een andere fiets mee nemen of gewoon deze mee terug nemen
Wat een shit bedrijf
Koop hier dus echt nooit een fiets, ben gewaarschuwd
Sterke punten Geen
Zwakke punten Slechte service
Slechte communicatie
Nemen geen telefoon op
Zijn gewoon niet geïnteresseerd in blijf klanten, alleen in geld
In maart een elektrische fiets gekocht maar accu was niet goed 7x terug moeten gaan voor een accu er werd gewoon een andere accu uit een andere fiets gehaald en die van mij in die fiets.
Na 7x was ik het zat en wou een nieuwe accu daar gingen zo natuurlijk mee accoord maar helaas na 2 maanden met zo goed als geen contact van hun kant ook als je in de winkel bent wordt er niks gedaan alleen maar ik heb geen idee die gene die er over gaat is er nu niet u wordt gebeld nou 2 maanden later nog steeds niks
Ik zit nu met een elektrische fiets in me schuur waar ik niks mee kan
Ik zit na 3maanden nog steeds te wachten
Zwakke punten Zeer slechte communicatie en zeer slechte service
Fiets gekocht bij Fietshokje. Werd geleverd met los standaard, zonder fietsbel en met defecte verlichting. Op klacht werd niet gereageerd. Na een slechte review te hebben geschreven werd wel gereageerd op mijn klacht. Omdat er een slechte review was gegeven wordt er niets met de klacht gedaan. Kortom: oplichters die slechte fietsen verkopen en geen service verlenen.
Sterke punten Sterk punt van Fietshokje is het negeren van de (terecht) klagende klanten
Zwakke punten Er wordt niets gedaan met een klacht en er wordt niet gereageerd.
ik heb hier een bakfiets gekocht van terra.
Na 2 maanden roest op belangrijker punten van de bakfiets.
Stuur je een mailtje word je gewoon uit gelachen..
Heb via fietshokje een elektrische moederfiets gekocht. Deze zou rijklaar afgeleverd worden echter blijkt de accu defect. Omruiling van de accu kan enkel in de winkel (150km verderop). Ik heb echter de fiets gekocht onder voorwaarden van RIJKLAAR AFLEVEREN met 30 dagen garantie op de accu.
Deze oplichters verkopen slechte fietsen en reageren vervolgens nauwelijks op mails over klachten. Vermelden op hun website dat je een geschil in kunt dienen via WebwinkelKeur .... maar ze zijn niet eens lid van dat keurmerk!
Sterke punten geld aftroggelen, oplichting, slechte fietsen leveren, niet reageren
Ik kwam helemaal naar Hoofddorp voor een elektrische fiets die ik op Marktplaats had zien staan. In de winkel had de medewerker geen tijd voor me en ik moest zelf maar kijken. Ben naar de andere medewerker gegaan en deze wou me gelukkig wel helpen, maar vertelde me op de framemaat na weinig over de fiets. Eenmaal thuisbezorgd:
- het voorlicht werkt niet.
- de banden waren volledig leeg van lucht.
- de fiets was totaal niet afgesteld op mijn hoogte.
- de ketting viel er in de eerste week al af.
Contact met ze gezocht en na een aantal mail waarin kortaf gevraagd werd of de batterij niet vervangen moest worden (elektrische stella fiets waarbij de lampen op de accu werken) bij mijn laatste mail totaal geen antwoord meer gekregen. Ze negeren het gewoon als ze je niet willen helpen.
Service en klantvriendelijkheid ver te zoeken.
Sterke punten De prijs, maar goedkoop is uiteindelijk duurkoop
Zwakke punten Service
Contact
Aflevering
Personeel
Kapotte onderdelen
Koop nooit iets bij t fietshokje. Ik heb een dure Koga gekocht en de display ging kapot. Mijn fietsenmaker heeft de fiets nagekeken en alles moet vervangen worden: de motor, remschijven, kettingkast, voorwiel en nog wat zaken. Bedrag: 1200 euro. Het was een wrak, zei deze man. Gebeld met het fietshokje, totaal geen begrip. Jammer dan zei die man. Dus: ga nooit naar t fietshokje, ze verkopen rotzooi!!
Sterke punten Geen
Zwakke punten Geen communicatie mogelijk, rotfietsen in de verkoop
24 juni een elektrische fiets gekocht,helaas sinds 2 weken valt die steeds uit dus gisteren de fiets voor reparatie gebracht.
Nu blijkt de kosten voor de reparatie gaan totaal voor mijn rekening komen.
Tijd om via een advocaat hier werk van te maken want dit is niet terecht
I bought a 2dn hand E-Bike from this shop a month an a half ago with 3 months warranty, that's why you would pay a little extra.
1 month after buying it the battery died so I went to the shop and let them know. With very bad ways they told me "why let you drain the battery?" which was not true, I took care of it and never let it discharge deeply.
They told me they would fix it and call me back that same day, then the next day, then few days later... After 2 weeks I went to the shop and my bike was still there with 0 progress, nothing repaired, they did not even remember me and what was wrong with my bike. When I complaint they suddently came out from the warehouse with another battery for me.
At home I realized the battery they gave me has much less capacity and poorer performance than the original !! Mine was 13Ah and the one they gave me was 10Ah. They are professional scammers and liars and very dishonest people. I won't waste my time going there anymore but I will post this notice so at least I can prevent future buyers!! Stay away from them, if you need a bike just go to any other 2nd hand shop, but not to this one.
Online een elektrische fiets gekocht
Keurig geleverd. Niets mis mee op het eerste oog.
Alleen de versnelling trapt door. Dat zie je niet als hij net geleverd is. Omdat het een kado voor mijn zoon zijn verjaardag was hebben we het ongeveer 3 weken na het leveren in gebruik genomen. Dus een mail gestuurd. Geen reactie.
Kan zomer periode, vakantie, druk....
Dus dacht ik bel wel even.
Kreeg een monteur van de lokatie raaks in Haarlem aan de telefoon. Wat een onbeschofte man was dit! Hij had geen zin om mij te woord te staan en herhaalde meerdere malen ik ga u nu ophangen. Ik had nog wat vragen... niet gek toch als je garantie krijgt bij een fiets waar je geen gebruik van kan maken. Toen ik deze meneer naar zijn naam vroeg kreeg ik deze niet. Hij wilde het me niet vertellen. Snap het wel hij wist precies dat hij fout was.... hij heeft me gewoon opgehangen. Nu weer een mail gestuurd ben benieuwd. WAARSVHUWING koop hier dus geen fiets online als je niet in de buurt van een van de winkels woont want als je fiets al defect aankomt mag je zelf de kosten ect betalen om hem weer bij hun te krijgen.
Ben nog nooit zo onbeschoft behandeld
Opeens kon er nu naar een aantal reviews wel gereageert worden op mijn mail.
Het antwoord was dat ik gesproken had met een zwaar autistische jongen * waarom neemt hij de telefoon op, ik kan dat niet zien door de telefoon, begeleiding???? ) en dat ik daar maar begrip voor moet hebben en wat ik nu van hun wil.....
Nou niets meer de fiets wel op mijn eigen kosten bij een professionele reparateur maken en niet bij een porrelaar die blijkbaar zelf ook klanten niet zo netjes te woord staat en de schuld bij de klant legt.... want ik moet maar begrip hebben.... iets met de omgekeerde wereld;-)
Ze kijken de fietsen helemaal niet na voor verkoop en aan garantie doen ze alleen als het niet te veel kost.
Sparta Moeder fiets van 400 euro gekocht, binnen 1 maand waren er een aantal spaken los gekomen wat prima te herstellen was als garantie bij Raaks. Bij het ophalen van de fiets bleek plotseling dat de fietsendrager was afgebroken op de las naden. (zo was hij niet gebracht)
We zijn 6 weken verder elke week bellen, Nooit hoor je wat terug op emails of dat je terug gebeld wordt. Elke keer krijg je die monteur daar aan de lijn en hij weet nooit wat alleen maar aan het lijntje houden met ik ga het navragen meneer bel over een week nog eens meneer etc etc en na 6 weken krijg je een K.. excus dat het niet leverbaar is (wat het dus wel is volgens de lokale sparta dealer hier) kom je zelf met een oplossing omdat er nog z'n fiets daar staat geef mij dan dat onderdeel, maar nee dat willen hij niet. Dus ja wat voor oplossing ik dan zelf in gedachten had en dat ik dat maar even moest mailen naar fietshokje zelf..... Met andere woorden zoek het lekker uit....
Ik raad deze club zwaar af mij zie je hier niet meer
Sterke punten breed assortiment
Zwakke punten Je kan niet zo goed op marktplaats bij een particulier een fiets kopen
Zeer slechte service. Wilde een accu voor mijn e bike bestellen waarmee op de website werd geadverteerd. Binnen een week 5 e-mails gestuurd waar niet op werd gereageerd. Uiteindelijk na diverse pogingen uiteindelijk telefonisch contact. Antwoord, wij zijn een winkelfiliaal u kunt alleen per e-mail contact opnemen via de klantenservice. Nee, voor mij heeft Fietshokje afgedaan..de naam alleen al
Terrible Quality!
I bought a bike at t Fietshokje in Amsterdam. Within less then 20 minutes, the bike wasn't working anymore, the disc brakes were blocking the rear wheel. The wheel didn't move at all anymore. The chain guard had also fallen off. The bike was 175 euros. I wanted to return it and get my money back. On their website they say that you can get your money back. But in the store they told me that that's only for bikes which were ordered online.
I could only swap it for another bike.
I tried a few other bikes, all of them had parts which weren't working properly, like lose cogwheels, broker gears, etc. There weren't any good bikes.
After complaining a lot, he told me that he would arrange for me to get my money back. He said you paid by cash, and I don't have it but the day after tomorrow you can collect it.
We'll see if I get it back, but to be honest I think he just wanted to get rid of me and I don't expect a phonecall that I can collect my money. I don't believe that he didn't have the money there, and I paid by cash because they told me there atm machine was broken and I could only pay cash.
Also, they ignore emails with complaints.
Sterke punten
None
Zwakke punten
Quality
Customer service
Honesty
Communication on website
Communication via mail
Belazerd
Fiets gekocht, met mondelinge toezegging v 2 mnd garantie. Ik was na de aankoop nog de straat niet uit of ik krakte door m’n versnelling heen. Teruggebracht. Daar probeerde men mij, nadat ik de fiets had achtergelaten, op de mouw te spelden dat ik de schade aan het tandwiel zou hebben veroorzaakt en voor de reparatie kosten moest opdraaien. Ik ben gelukkig niet dom en/of op m’n mondje gevallen, maar moest aanvankelijk vruchteloos praten als Brugman om m’n gelijk te halen. Pas na dreiging v een klacht indienen en persoonlijk langskomen werd ik met hangende pootjes teruggebeld door dezelfde medewerker die in overleg met het hoofdkantoor toezegde dat m’n fiets toch kosteloos zou worden hersteld.
Als je niet heel goed je consumenten recht kent, word je dus genaaid waar je bijstaat.
Sterke punten
Veel fietsen
Zwakke punten
Dubieuze klachtenafhandeling
Zeer slecht
Nieuwe e-bike gekocht heeft vanaf begin problemen gehad.
Mijn fiets heeft 3 maanden daar gestaan om gemaakt te worden.
Steeds een andere smoes .
Liegen kunnen de heren als de beste.
Ook intimideren en dreigen .
Ik ben heel kwaad geworden dat de fiets nog steeds niet gemaakt was.
Uiteindelijk de fiets achtergelaten en een andere tweedehands meegenomen.
Om van al het gezeik af te zijn.
Nog nooit zo'n stelletje onbeschoft schorem meegemaakt.
TIP :nooit maar dan ook nooit een fiets kopen nog geen fietsbel.
Ga gewoon naar een goede fietsenwinkel en betaal misschien iets meer.
Ze kunnen nog geen band plakken.
Verkopen oprotten en bij klachten het niet in je hoofd halen bij de heren langs te gaan.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Totale onbenullen
Shitty bike.Even worse service
Be very careful when you buy a bike here. A friend of mine had a horrible experience buying a new ‘mountain bike’ here for her 10 year old son. It broke down the day after purchasing it. Then it took two weeks to repair it because they were grossly understaffed. After it finally been repaired it broke down again a couple of weeks later. In this case the back wheel didn’t turn smoothly anymore. The new repair man ‘repaired’ it. But it still was not good. When we demonstrated this by turning the wheel and compare that with a new bike, we got flatly lied to in the store, that there was no problem. And ‘if there was a problem go to another store to fix it there’. At the end we were ‘kindly removed’ from the store without a working solution. Money gone, a shitty bike and a very very frustrating feeling about the service and a total unwillingness to come with a real solution. It should have been money back or a new bike. Both did not happen. We later saw on the receipt they do not give back money at all. So, my advice: avoid this store as the plague and do your home work regarding buying a bike and the after sales service you’re looking for. Don’t fall for these smooth talkers and shitty providers. They gladly take your money but fail to deliver the service required when the bike is broken. Even if it’s a brand new bike. To be clear this is about ‘t Fietshokje Raaks.
Zwakke punten
Bad product, even worse service. Very frustrating experience.
Niet goed, geld weg!
Als je aanschaf niet past is je geld weg. Je krijgt hier geen geld terug.
Gisteren een dubbel standaard gekocht. Ik moest zelf vragen om een bonnetje. Vervolgens blijkt het standaard te kort. Zeggen jullie dat ik er maar een blokje tussen moet fabriceren om het pas te maken. Dat is met een maand gammel, een dubbel standaard moet stevig zijn. Jullie geven vervolgens zelfs geen geld terug, terwijl ik een bon heb!!
Ik werd neergezet als de ei-kel, omdat jullie wilde meedenken doormiddel van pruts werk.
KOM HIER NIET!!
Sterke punten
Niet ontdekt
Zwakke punten
Je krijgt geen geld terug als de spullen niet passen.
Prima service.
Type elektrische fiets die we hadden gekocht voor onze dochter bleek niet geschikt. Gelukkig mochten we hem van de vriendelijke medewerker in Beverwijk zonder problemen omruilen voor een andere.
Hele slechte service
Binnen 1 dag was mijn voor-rem stuk. Meteen teruggegaan maar kreeg te horen dat ze geen garantie gaven op tweedehandsfietsen. Dit heeft niets met garantie te maken ze hebben me een kapotte fiets verkocht. Ze beloofde om te kijken of zij de reparatie kosteloos konden uitvoeren. Ik wacht nu 2 weken na herhaaldelijk bellen nog steeds op een reactie. Ze zijn totaal niet geïnteresseerd in jou als klant en verkopen slechte fietsen.
Sterke punten
Ik heb ze niet kunnen ontdekken
Zwakke punten
Volkomen geen interesse voor een klant
Terrible customer service
Unfortunately very unhappy with a product that I bought in the store (Haarlem - Houtplein 16). The product was a folding bicycle FX 9000, valued at 265 euros. BonNr: 1033114.
On my way home I noticed the fragility of the product, as well as its poor performance while pedaling. With a use of 10 min I could see that the handlebar was moving, needing tightening, and the front wheel was wobbly (seeming to run off axis).
Regreting the purchase, I returned to the store to return the product and I was greeted with a terrible service.
The employee, after knowing the reason of my going, left me waiting without an answer for more than 20 min and refused to talk to me in English, claiming that he didn't know how to speak!
He informed me rudely that he could not return my money and that I would have to send an email to the Central requesting a refund. I asked to leave the bike in the store, since even folded the model is very uncomfortable to be transported and he didn't allowed me to do so.
The Central also replied me rudely and gave me no viable alternative to solve my situation. I had to stay with a poor quality product that does not serve me for what I needed.
I know that in Holland there is a good customer service policy, but it's no applicable in this store. Stay away from this place!
Sterke punten
Haarlem - Houtplein 16
Zwakke punten
Haarlem - Houtplein 16
Goede service
Goede elektrische fiets gekocht, voor een lage prijs.
Sterke punten
Lage prijs
Zwakke punten
Wachttijd was langer dan verwacht
Hier geen zaken mee doen.
6 maanden verder mijn fiets nog niet gekregen. Meerdere keren meer dan 60km gereden voor niks. Ik ben opgelicht.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Te veel om op te noemen.
Ook geen verstand van hun fietsen.
Opgelicht
Fiets gekocht die snel kapot ging. Ze willen je niet helpen. 6 maanden lang beloven ze mijn accessoires, waarvoor ik meer dan 200 euro voor betaald heb, te sturen. Ze helpen je gewoon niet. Wat een sneu bedrijf!
Sterke punten
Oplichting.
Zwakke punten
Eerlijkheid
Let op
Drie weken geleden heb ik een elektrische bakfiets via terrafietsen.nl besteld maar ik kreeg de bakfiets niet en kreeg mijn geld ook niet terug !
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Geen beloften nakomen, heel slechte contactservice
Agressieve medewerker
Na een klacht terug gekomen in Beverwijk, slechte accu, u mag een andere fiets uitzoeken
Hoe weet ik dan of deze accu wel goed is?
Nou , zegt de medewerker, dat weet je nooit met een 2e hands fiets.
U denkt toch niet dat we ze allemaal doormeten, daar doen we niet aan, dan wil ik graag mijn geld terug, waarop hij antwoord, dat doen we ook niet, ik ga ook niet in discussie met u
U kunt een andere fiets mee nemen of gewoon deze mee terug nemen
Wat een shit bedrijf
Koop hier dus echt nooit een fiets, ben gewaarschuwd
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte service
Slechte communicatie
Nemen geen telefoon op
Zijn gewoon niet geïnteresseerd in blijf klanten, alleen in geld
Accu defect
In maart een elektrische fiets gekocht maar accu was niet goed 7x terug moeten gaan voor een accu er werd gewoon een andere accu uit een andere fiets gehaald en die van mij in die fiets.
Na 7x was ik het zat en wou een nieuwe accu daar gingen zo natuurlijk mee accoord maar helaas na 2 maanden met zo goed als geen contact van hun kant ook als je in de winkel bent wordt er niks gedaan alleen maar ik heb geen idee die gene die er over gaat is er nu niet u wordt gebeld nou 2 maanden later nog steeds niks
Ik zit nu met een elektrische fiets in me schuur waar ik niks mee kan
Ik zit na 3maanden nog steeds te wachten
Zwakke punten
Zeer slechte communicatie en zeer slechte service
Koop geen fiets bij Fietshokje
Fiets gekocht bij Fietshokje. Werd geleverd met los standaard, zonder fietsbel en met defecte verlichting. Op klacht werd niet gereageerd. Na een slechte review te hebben geschreven werd wel gereageerd op mijn klacht. Omdat er een slechte review was gegeven wordt er niets met de klacht gedaan. Kortom: oplichters die slechte fietsen verkopen en geen service verlenen.
Sterke punten
Sterk punt van Fietshokje is het negeren van de (terecht) klagende klanten
Zwakke punten
Er wordt niets gedaan met een klacht en er wordt niet gereageerd.
Roest !
GA HIER NIET HEEN !
ik heb hier een bakfiets gekocht van terra.
Na 2 maanden roest op belangrijker punten van de bakfiets.
Stuur je een mailtje word je gewoon uit gelachen..
Sterke punten
Niks
Zwakke punten
Alles
accu ebike defect bij levering
Heb via fietshokje een elektrische moederfiets gekocht. Deze zou rijklaar afgeleverd worden echter blijkt de accu defect. Omruiling van de accu kan enkel in de winkel (150km verderop). Ik heb echter de fiets gekocht onder voorwaarden van RIJKLAAR AFLEVEREN met 30 dagen garantie op de accu.
Deze oplichters verkopen slechte fietsen en reageren vervolgens nauwelijks op mails over klachten. Vermelden op hun website dat je een geschil in kunt dienen via WebwinkelKeur .... maar ze zijn niet eens lid van dat keurmerk!
Sterke punten
geld aftroggelen, oplichting, slechte fietsen leveren, niet reageren
Zwakke punten
service, garantienaleving, fatsoen
Zeer slecht
Komen afspraken niet na. Fiets van e 1500 binnen garantietermijn stuk, er gebeurt niets. Wel veel beloftes.trap er niet in en koop niet!!
Zonde van een hoop geld
Ik kwam helemaal naar Hoofddorp voor een elektrische fiets die ik op Marktplaats had zien staan. In de winkel had de medewerker geen tijd voor me en ik moest zelf maar kijken. Ben naar de andere medewerker gegaan en deze wou me gelukkig wel helpen, maar vertelde me op de framemaat na weinig over de fiets. Eenmaal thuisbezorgd:
- het voorlicht werkt niet.
- de banden waren volledig leeg van lucht.
- de fiets was totaal niet afgesteld op mijn hoogte.
- de ketting viel er in de eerste week al af.
Contact met ze gezocht en na een aantal mail waarin kortaf gevraagd werd of de batterij niet vervangen moest worden (elektrische stella fiets waarbij de lampen op de accu werken) bij mijn laatste mail totaal geen antwoord meer gekregen. Ze negeren het gewoon als ze je niet willen helpen.
Service en klantvriendelijkheid ver te zoeken.
Sterke punten
De prijs, maar goedkoop is uiteindelijk duurkoop
Zwakke punten
Service
Contact
Aflevering
Personeel
Kapotte onderdelen
Een wrak gekocht zonder garantie
Koop nooit iets bij t fietshokje. Ik heb een dure Koga gekocht en de display ging kapot. Mijn fietsenmaker heeft de fiets nagekeken en alles moet vervangen worden: de motor, remschijven, kettingkast, voorwiel en nog wat zaken. Bedrag: 1200 euro. Het was een wrak, zei deze man. Gebeld met het fietshokje, totaal geen begrip. Jammer dan zei die man. Dus: ga nooit naar t fietshokje, ze verkopen rotzooi!!
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Geen communicatie mogelijk, rotfietsen in de verkoop
Kijk uit met fietsenhokje amersfoort
24 juni een elektrische fiets gekocht,helaas sinds 2 weken valt die steeds uit dus gisteren de fiets voor reparatie gebracht.
Nu blijkt de kosten voor de reparatie gaan totaal voor mijn rekening komen.
Tijd om via een advocaat hier werk van te maken want dit is niet terecht
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Oplichterij
Stay away from 't Fietshokje HOUTPLEIN!!
I bought a 2dn hand E-Bike from this shop a month an a half ago with 3 months warranty, that's why you would pay a little extra.
1 month after buying it the battery died so I went to the shop and let them know. With very bad ways they told me "why let you drain the battery?" which was not true, I took care of it and never let it discharge deeply.
They told me they would fix it and call me back that same day, then the next day, then few days later... After 2 weeks I went to the shop and my bike was still there with 0 progress, nothing repaired, they did not even remember me and what was wrong with my bike. When I complaint they suddently came out from the warehouse with another battery for me.
At home I realized the battery they gave me has much less capacity and poorer performance than the original !! Mine was 13Ah and the one they gave me was 10Ah. They are professional scammers and liars and very dishonest people. I won't waste my time going there anymore but I will post this notice so at least I can prevent future buyers!! Stay away from them, if you need a bike just go to any other 2nd hand shop, but not to this one.
Zwakke punten
Dishonest, liars, scammers
Sechte service
Online een elektrische fiets gekocht
Keurig geleverd. Niets mis mee op het eerste oog.
Alleen de versnelling trapt door. Dat zie je niet als hij net geleverd is. Omdat het een kado voor mijn zoon zijn verjaardag was hebben we het ongeveer 3 weken na het leveren in gebruik genomen. Dus een mail gestuurd. Geen reactie.
Kan zomer periode, vakantie, druk....
Dus dacht ik bel wel even.
Kreeg een monteur van de lokatie raaks in Haarlem aan de telefoon. Wat een onbeschofte man was dit! Hij had geen zin om mij te woord te staan en herhaalde meerdere malen ik ga u nu ophangen. Ik had nog wat vragen... niet gek toch als je garantie krijgt bij een fiets waar je geen gebruik van kan maken. Toen ik deze meneer naar zijn naam vroeg kreeg ik deze niet. Hij wilde het me niet vertellen. Snap het wel hij wist precies dat hij fout was.... hij heeft me gewoon opgehangen. Nu weer een mail gestuurd ben benieuwd. WAARSVHUWING koop hier dus geen fiets online als je niet in de buurt van een van de winkels woont want als je fiets al defect aankomt mag je zelf de kosten ect betalen om hem weer bij hun te krijgen.
Ben nog nooit zo onbeschoft behandeld
Opeens kon er nu naar een aantal reviews wel gereageert worden op mijn mail.
Het antwoord was dat ik gesproken had met een zwaar autistische jongen * waarom neemt hij de telefoon op, ik kan dat niet zien door de telefoon, begeleiding???? ) en dat ik daar maar begrip voor moet hebben en wat ik nu van hun wil.....
Nou niets meer de fiets wel op mijn eigen kosten bij een professionele reparateur maken en niet bij een porrelaar die blijkbaar zelf ook klanten niet zo netjes te woord staat en de schuld bij de klant legt.... want ik moet maar begrip hebben.... iets met de omgekeerde wereld;-)
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Lees het verhaal maar
Garantie tot de deur
Ze kijken de fietsen helemaal niet na voor verkoop en aan garantie doen ze alleen als het niet te veel kost.
Sparta Moeder fiets van 400 euro gekocht, binnen 1 maand waren er een aantal spaken los gekomen wat prima te herstellen was als garantie bij Raaks. Bij het ophalen van de fiets bleek plotseling dat de fietsendrager was afgebroken op de las naden. (zo was hij niet gebracht)
We zijn 6 weken verder elke week bellen, Nooit hoor je wat terug op emails of dat je terug gebeld wordt. Elke keer krijg je die monteur daar aan de lijn en hij weet nooit wat alleen maar aan het lijntje houden met ik ga het navragen meneer bel over een week nog eens meneer etc etc en na 6 weken krijg je een K.. excus dat het niet leverbaar is (wat het dus wel is volgens de lokale sparta dealer hier) kom je zelf met een oplossing omdat er nog z'n fiets daar staat geef mij dan dat onderdeel, maar nee dat willen hij niet. Dus ja wat voor oplossing ik dan zelf in gedachten had en dat ik dat maar even moest mailen naar fietshokje zelf..... Met andere woorden zoek het lekker uit....
Ik raad deze club zwaar af mij zie je hier niet meer
Sterke punten
breed assortiment
Zwakke punten
Je kan niet zo goed op marktplaats bij een particulier een fiets kopen
Zeer slechte klantenservice
Zeer slechte service. Wilde een accu voor mijn e bike bestellen waarmee op de website werd geadverteerd. Binnen een week 5 e-mails gestuurd waar niet op werd gereageerd. Uiteindelijk na diverse pogingen uiteindelijk telefonisch contact. Antwoord, wij zijn een winkelfiliaal u kunt alleen per e-mail contact opnemen via de klantenservice. Nee, voor mij heeft Fietshokje afgedaan..de naam alleen al
Sterke punten
Geen