• Ik heb een e-bike gekocht via de fietsenconcurrent.
    Tijdens de garantie periode heb ik een klein defect gehad aan de ondersteuning van de fiets, na contact kon je de fiets direct brengen en werd de fiets binnen twee dagen gerepareerd. Nu is mijn zadel defect en de fiets meer dan 2 jaar oud en de garantie verlopen dit was geen probleem heb gewoon een nieuw zadel gekregen. Voor mij is dit een bedrijf dat zeker een warme douche verdiend.
    Ga zo door, en nog hartelijk bedankt.

    Sterke punten
    Vriendelijk personeel, een prima service en advies

    Zwakke punten
    heb ik niet gevonden.

    Door Peter Ruijgr op 14 oktober 2019 Reageer

  • In juni een 2e hands fiets gekocht. Batterij bleek al snel kapot te zijn. Na wekelijks bellen een andere batterij gehad met een aannemelijke mindere radius. Batterij verder goed, maar heb niet voor niets voor zwaardere batterij gekozen. Wederom wekelijks bellen, allerlei beloftes en loze woorden. Excuses te over, tot aan een zogenaamd ongeluk en ziekenhuis opname aan toe! Ze blijven naar elkaar verwijzen en doen net of je voor het eerst belt.
    Einde van het liedje in oktober: er is nog niets veranderd. Dramatisch slechte winkel, schande!

    Sterke punten
    Lekker verkooppraatje

    Zwakke punten
    Je krijgt niet wat je hebt afgesproken

    Door Mart op 3 oktober 2019 Reageer

  • ik heb een elektrische fiets bij hun aangeschaft en daar heb ik wat problemen mee gehad de accu en de motor gingen kapot en nog wat kleine dingetjes. Alles werd super (meestal was het garantie zeiden zij) opgelost en ik kreeg ook een nette leenfiets mee.
    Een leuke zaak met gezellig en vriendelijk personeel .

    Sterke punten
    Personeel dat de tijd voor je neemt ook al is het druk en groot aanbod van fietsen.

    Zwakke punten
    Het kan er wel eens druk zijn. Gelukkig kan je dan koffie pakken of fietsen gaan bekijken om een indruk te krijgen van het aanbod

    Door Henk Buren op 30 juni 2019 Reageer

  • ik heb een elektrische fiets bij hun aangeschaft en daar heb ik wat problemen mee gehad de accu en de motor gingen kapot en nog wat kleine dingetjes. Alles werd super (meestal was het garantie zeiden zij) opgelost en ik kreeg ook een nette leenfiets mee.
    Een leuke zaak met gezellig en vriendelijk personeel .

    Sterke punten
    Personeel dat de tijd voor je neemt ook al is het druk en groot aanbod van fietsen.

    Zwakke punten
    Het kan er wel eens druk zijn. Gelukkig kan je dan koffie pakken of fietsen gaan bekijken om een indruk te krijgen van het aanbod

    Door Henk Buren op 30 juni 2019 Reageer

  • Ik heb zo’n 1,5 jaar geleden een Sparta M7B gekocht bij de fietsconcurrent. Nu merkte ik dat het remmen niet zo makkelijk meer ging dus ik had ze wat bijgesteld. Maar daarna liep het achterwiel aan. Dus ik naar een lokale fietsenmaker, hij zou ze beide wel goed afstellen. Ik de volgende dag weer terug. Hij zei, je zal het niet leuk vinden, maar in je achtervelg zitten scheurtjes en daardoor zit er een slag in je achterwiel. Hij kan de spaken niet stellen, want dan maak je kans dat de spaken eruit getrokken worden. Balen dus en dat voor een fiets van rond de 2000 euro. Dus ik de fietsconcurrent bellen, ze gaven aan dat ik wat foto’s moest mailen en het serienummer. Mail terug gekregen dat ze het konden maken, maar dan moest ik wel de fiets terugsturen a 60 euro.

    Dit terwijl de lokale fietsenmaker het voor 100 euro kan maken en ik dan een zwaardere velg krijg. Want als je de originele erin zet, dan heb je het probleem waarschijnlijk binnen 1,5 jaar weer. En ik doe echt geen gekke dingen met deze fiets. Nooit iemand achterop neem en hem voor woon werk verkeer gebruik.

    Fietsconcurrent konden er ook een zwaardere velg inzetten, maar dat valt dan niet onder garantie dus dan praat je over 60 euro retour sturen en dan de nieuwe velg en arbeidskosten ik denk dat je dan bijna aan de 200 euro zit. Al met geen goede deal. Wat heb ik geleerd hiervan? Goedkoop is duurkoop. Je bespaart dan wel in de aanschaf met het online kopen van een fiets, maar met garantie heb je dan wel een probleem.

    Oh ja, ik kan hem ook naar een lokale Sparta dealer brengen, maar dan wordt alleen de velg vergoedt, maar niet de arbeidskosten. Zo’n velg kost zo’n 25 euro en dan krijg ik weer een te lichte velg die na verloop van tijd weer kapot gaat. Word ik dus ook niet wijzer van...

    Ik kocht een Sparta M7B omdat ik dan wel een goede degelijke merk fiets zou hebben die jaren mee zou gaan. En nu na 1,5 jaar de achtervelg al vol met scheurtjes. Voor mij geen Sparta meer.

    Sterke punten
    Je wordt netjes te woord gestaan

    Zwakke punten
    Ze bieden geen goede service

    Door Wilko op 26 juni 2019 Reageer

  • Slechte service na klacht defect gazelle fiets
    voor garantie geclaimd.
    fiets was nog geen jaar oud en het stuur brak
    Bijna 4 week op het onderdeel moeten wachten en constant door de werkplaats aan het lijntje gehouden
    Fout lag bij Belga personeel
    Ze hebben niet eens de moeite gedaan om gazelle het stuur te laten beoordelen
    Blij dat er geen ongeluk door is gebeurd
    Ik moest het stuur zelf betalen
    Ze zouden de klanten wat meer commercieel moeten benaderen
    Op de eigen klachten site een klacht gezet maar deze is niet geplaatst zo kom je aan je goede cijfer en beoordeling
    Ik koop er nooit weer een fiets

    Zwakke punten
    Erg onprettig geholpen bij Belga fietsen aan het Sontplein Groningen

    Door F op 16 mei 2019 Reageer


  • Categorieën
    Inloggen
    Aanmelden
    Voor bedrijven
    Review over 't Fietshokje
    charles
    charles
    1 review
    1 Ster
    2 Ster
    3 Ster
    4 Ster
    5 Ster
    8 feb. 2019
    Tweedehands E-bike gekocht voor mijn…
    Tweedehands E-bike gekocht voor mijn moeder van 80 jaar bij Het Fietshokje in de Tempelierstraat in Haarlem .
    De Fiets koste 600 euro.
    Thuis gekomen blijkt de fiets aan alle kanten te rammelen en leek het wel houten wielen te hebben.
    Ook het display werkte niet,weken bezig geweest steeds andere oplossing,maar hij bleef trillen.
    Omruilen kon maar er moest wel 125 bij betaald worden voor een fiets die 500 euro koste
    Deze fiets die een waarde had van 500 euro maar waar 725 euro voor betaald moest worden had een zeer slechte batterij
    Mijn moeder heeft met die fiets 2 keer moeten lopen omdat de accu na 3 km leeg was.
    Bij het Fietshokje kregen we te horen dat we moesten wachten tot er een andere accu kwam van een zelfde merk fiets, hoelang dit ging duren geen idee geduld hebben.
    Bijna 3 maanden wekelijks langs geweest, steeds geen accu. Wel mochten we een andere fiets meenemen als vorm van service.
    Deze fiets had ook een accu die niet goed was waardoor moeders van 80 jaar 4 km kon lopen met de fiets, maar die kon meteen omgeruild worden. Andere accu erin gezet blijkt de hele accu behuizing gewoon gebarsten.
    Na het kijken op de website van Het Fietshokje blijkt dat deze derde fiets voor 400 euro geprijsd is.
    Bij het Fietshokje betaal je dus in totaal 725 euro voor een fiets van 400 euro die ook allerlei mankementen mankeert. Na contact via een ander filiaal van Het Fietshokje zijn ze bereid om de accu behuizing te vervangen of weer een andere fiets uit te zoeken, maar we zijn bang dat we dan eindigen met een fiets van 300 euro.
    Van aankoop tot aan de derde fiets heeft 7 maanden geduurd.

    Sterke punten
    Geen

    Zwakke punten
    Zeer slechte service, en duidelijk gericht op snel geld verdienen.

    Door Charles op 2 maart 2019 Reageer

  • Fiets is vanmiddag geleverd. Prachtige fiets, ben er heel blij mee. Hij rijd fantastisch! Hartelijk dank voor de goede en snelle service! Bij vragen was er direct antwoord en de levering van de fiets door de koerier was ook prima. Ik zou een volgende keer weer hier een fiets kopen en het anderen aanraden.

    Sterke punten
    doen wat ze zeggen, niet duur, goede service, snelle reactie,vriendelijk en behulpzaam. Zo ook de koerier die de fiets bezorgde.

    Zwakke punten
    Ik heb geen bericht gehad op welke dag de fiets geleverd zou worden en koerier heeft van tevoren niet gebeld.

    Door Isabella op 29 september 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • Na jaren klant te zijn geweest nu zeer niet klantvriendelijk behandeld. Te belachelijk voor woorden. Helaas zijn ze een klant kwijt

    Door Wiltjer op 12 mei 2018 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

VergelijkFietsenwinkels.nl

Reviews, ervaringen en klachten over fietsenmakers

Fietsenmakers