Fiets gebracht om verlichting te maken en spatlap te monteren.Duurt 2 weken, na 3 weken zelf maar gebeld.Hij staat klaar werd er gezegd.Hebben niet gebeld .
De reparatie heeft niet plaats gevonden, wel een achterlicht gemonteerd wat niet noodzakelijk was.
Heel slechte service, ze doen niet wat je vraagt. Ik kom hier nooit meer
2 jaar geleden een bakfiets gekocht daar. Dikke 3000€ betaald en...slechts 3 maand op kunnen fietsen, problemen bij Babboe. 2 maand geleden werd ons gevraagd de fiets te brengen want er moet een nieuwe accu in. Vandaag weer gebeld, mevrouw u moet nog even geduld hebben. Nou, DAT HEB IK NIET MEER! Noooooit meer bij Leenders kopen! Idd verkopers doen hun best je iets aan te smeren en zodra er problemen zijn die afschuiven op Babboe. Ben er zooooo klaar mee! Ik wil de bakfiets terug!
Sterke punten Verkopers
Zwakke punten Alleen maar zwakke punten. Half uur in de wachtrij voor je de 'klantenservice' aan de lijn krijgen en het enige wat je krijgt: u moet nog even geduld hebben...pffffff
In januari 2 nieuwe e-bikes gekocht voor dochter en schoonzoon. Al snel bleek van 1 de batterijen niet goed op te laden en/of ging belachelijk snel leeg. Naar de winkel gegaan; konden de batterij wel achterlaten, dan kon die doorgemeten worden. Met slechts ons telefoonnummer erop, in goed vertrouwen, de batterij achtergelaten.\\r\\nNa 1,5 week zelf maar contact gezocht, hoe het met de batterij zat.Die scheen niets te mankeren, was juist heel sterk,dus konden hem ophalen. Daar gekomen, batterij mee genomen en aan dochter gegeven. Zij gaf aan dat het niet haar batterij was, omdat haar oplader er niet op pastte en deze leek ouder. Naar Fietshokje toe gegaan en konden dus onze eigen batterij niet vinden; zou ws nog in Hoofddorp liggen.....! Erg boos geworden, duidelijk gezegd dat de fiets nog geen 3 maanden oud was en hier 1100,- euro voor betaald heb. Werd er gevraagd of de gekregen batterij wel goed was. Met andere woorden; dan kunt u die houden. Ik wil deze niet, ik wil mijn eigen batterij terug, om zo verdere stappen te kunnen ondernemen. Oke, er zou gezorgd worden dat deze zo snel mogelijk naar de locatie( Raaks) gebracht zou worden. Nu, 8 dagen verder, maar weer zelf contact gezocht en je raadt het al; de batterij is er nog steeds niet!! Ben hier zo klaar mee, en dan vooral met het feit dat je nergens normaal, buiten de email( die naar betreffende locatie gaat), een klacht in kunt dienen!! We komen zo geen stap verder.\\r\\nBen heel erg op zoek naar een manier om hier uit te komen, maar nog niet gevonden, helaas.\\r\\n\\r\\nMaar het fietshokje aanraden, zou ik nooit meer doen!
Sterke punten Liegen, denken dat de klant dom is, klanten aan het lijntje houden.
Zwakke punten Geen service!\\r\\nGeen kanaal waar je je klacht kan indienen.
In januari 2 nieuwe e-bikes gekocht voor dochter en schoonzoon. Al snel bleek van 1 de batterijen niet goed op te laden en/of ging belachelijk snel leeg. Naar de winkel gegaan; konden de batterij wel achterlaten, dan kon die doorgemeten worden. Met slechts ons telefoonnummer erop, in goed vertrouwen, de batterij achtergelaten.
Na 1,5 week zelf maar contact gezocht, hoe het met de batterij zat.Die scheen niets te mankeren, was juist heel sterk,dus konden hem ophalen. Daar gekomen, batterij mee genomen en aan dochter gegeven. Zij gaf aan dat het niet haar batterij was, omdat haar oplader er niet op pastte en deze leek ouder. Naar Fietshokje toe gegaan en konden dus onze eigen batterij niet vinden; zou ws nog in Hoofddorp liggen.....! Erg boos geworden, duidelijk gezegd dat de fiets nog geen 3 maanden oud was en hier 1100,- euro voor betaald heb. Werd er gevraagd of de gekregen batterij wel goed was. Met andere woorden; dan kunt u die houden. Ik wil deze niet, ik wil mijn eigen batterij terug, om zo verdere stappen te kunnen ondernemen. Oke, er zou gezorgd worden dat deze zo snel mogelijk naar de locatie( Raaks) gebracht zou worden. Nu, 8 dagen verder, maar weer zelf contact gezocht en je raadt het al; de batterij is er nog steeds niet!! Ben hier zo klaar mee, en dan vooral met het feit dat je nergens normaal, buiten de email( die naar betreffende locatie gaat), een klacht in kunt dienen!! We komen zo geen stap verder.
Ben heel erg op zoek naar een manier om hier uit te komen, maar nog niet gevonden, helaas.
Maar het fietshokje aanraden, zou ik nooit meer doen!
Sterke punten Liegen, denken dat de klant dom is, klanten aan het lijntje houden.
Zwakke punten Geen service!
Geen kanaal waar je je klacht kan indienen.
Fiets gekocht, bij aflevering zou deze nagekeken zijn, rijklaar zijn en betrouwbaar. Dezelfde dag meteen e-mail gestuurd, er was niks aan gedaan, er was geen oplader (deze zou nagestuurd worden) remmen waren niet goed dus er zouden nieuwe remblokjes opgestuurd worden, scherm viel aldoor uit, motor maakte knarsend geluid. E-Mails gestuurd, konden langskomen. Met een week !!! Ja 1 week, in de winkel, Beverwijk, zo vreselijk onvriendelijk en denegerend “geholpen”. Beroepten ons op de garantie, (bleek tot de deur). Wilden hem zelfs omruilen voor een duurdere fiets. De verkoper zou m testen en even fietsen om te kijken of er idd error op scherm verscheen. Ondertussen even buiten overkant en in de gaten houden, fiets en verkoper niet buiten gezien. Terug gegaan, zegt zijn collega nog, ga even navragen want hij is niet weggeweest…… (?) Puntje bij paaltje zegt ie recht in ons gezicht geen error gezien te hebben (nee klopt als je niet even fietst) en dat wij glashard staan te liegen, zijn de winkel uitgezet met een kapotte fiets. Tjonge €750 naar de ……. KOOP HIER NIKS!!!!!! Beverwijk zijn stelletje oplichters!!!
Fiets besteldt via plan van mijn werk. Prijs klopte al niet met wat ze via het plan aangaven. Vervolgens de winkel gebeldt. Geen gehoor. Belt ook niet terug. Mijn werk 3x gebeldt omdat adviesprijs anders is als werd aangegeven door verkoper. Gemaild krijg nergens een reactie op. mij werd verteldt 2499, volgens het plan was door winkel 3499 aangegeven maar staat als 3199 als advies prijs. Uit eindelijk maar gecanceled.
Kon verder geen contact met de winkel krijgen dus we gaan hem maar ergens anders bestellen. Je snapt natuurlijk wel dat ik hier dan ook nooooit meer kom.
Sterke punten Geen idee niet gevonden
Zwakke punten Prijzen koppen niet, service is er niet. Contact is er al helemaal niet. Niet op mail en niet op telefoon.
Grootste oplichters waar ik ooit een fiets heb gekocht. Je betaald zoveel geld en krijgt half werk geleverd en mag het uitzoeken omdat ze onbereikbaar zijn. KOOP HIER NOOOOOIT EEN FIETS
Grootste oplichters waar ik ooit een fiets heb gekocht. Je betaald zoveel geld en krijgt half werk geleverd en mag het uitzoeken omdat ze onbereikbaar zijn. KOOP HIER NOOOOOIT EEN FIETS
We komen uit Breda om onze fietsen te laten repareren. Stijn denkt perfect mee in de mogelijkheden. Top service 2 blije klanten met een gerepareerde fiets
Met mijn giant entour diverse problemen gehad,tweemaal gate way vervangen en problemen bleven komen.nu onder garantie motor vervangen
Dank voor deze top opgeloste problemen,net en fijn personeel
Sterke punten Blijven proberen tot probleem opgelost is
Zwakke punten Soms moet je zelf even bellen voor een antwoord van
I purchased a new bike from Fietsenconcurrent, only to experience a defect shortly after receiving it. When I contacted them for assistance, they informed me that the repair would take over a month, with no replacement bike available in the meantime, which caused significant disruption to my daily life as I rely on the bike for commuting and taking my child to daycare. Additionally, their suggestion to purchase from a local store to avoid such issues was unhelpful and disappointing. The lack of understanding of my situation and the extended wait times made the entire experience very frustrating.
Fiets gekocht,een verjaarskado,tik in versnelling 6 en 7 mee terug,even wachten,volgens hun tikt de fiets niet meer,naar huis,en ja hoor een tik ik kan dus alleen maar tot zijn 5 fietsen.Mijn vriend de volgende dag terug laat U hem maar achter leenfiets mee slecht barrel,9 dagen later nog steeds geen telefoon,ik zelf bellen helaas we zijn er nog niet aan toe gekomen,ik zeg dan kom ik hem nu halen want ik ga op vakantie met mijn nieuwe fiets, toen kon ik nog steeds niet in zijn 6/7,500km tot mijn service beurt ,bellen kom hem maar brengen ,maar we hebben geen leenfiets,het is mijn enige vervoer,wat een slechte service.
Alleen as moertje, hebben hem er ook even voor me opgedraaid (moest toch verschillende ook eerst passen, dus ben je er al haast, maar toch). Gouw klaar.
Alleen as moertje, hebben hem er ook even voor me opgedraaid (moest toch verschillende ook eerst passen, dus ben je er al haast, maar toch). Gouw klaar.
Men doet aardig als je een fiets of E Bike komt kopen, maar krijg je na aankoop problemen met fiets of E Bike hoef je niet op een klantvriendelijke service te rekenen .
Wij kregen steeds te horen dat onze nieuwe E Bike niks mankeerde terwijl wij na herhaalde pogingen om enige service te verkrijgen d.m.v. een andere dealer bevestigd kregen dat de fiets echt een behoorlijk mankement had.
Ook daar wilde men bij J. Niks niets van weten.
Kortom, Goedkoop is duurkoop en 3x NIKS bij J. Niks
Sterke punten Goede verkoop praat met een vriendelijk gezicht
Zwakke punten Slechte service achteraf en een zeer klant onvriendelijke houding.
Geen 1 ster waard !
In het verleden was ik erg tevreden over Atlas Zoetermeer in de Leyens. Helaas is daar verandering in gekomen. De hele sfeer is veranderd. Er wordt niet meer gelachen en de nieuwe medewerker loopt als een bazig haantje in de rondte. Ok komt hij beloftes niet na ! Terugbellen zoals beloofd werd tot 3x toe niet gedaan. We moesten zelf achter informatie aanbellen. Een fietsmand waarop ik al zo'n 6 maanden geleden een aanbetaling deed blijkt nog steeds niet besteld. Kortom teleurstellend!! Ik kom niet meer terug.
Sterke punten In het verleden veel. Nu heb ik er geen gezien
I bought a bike at t Fietshokje in Amsterdam. Within less then 20 minutes, the bike wasn't working anymore, the disc brakes were blocking the rear wheel. The wheel didn't move at all anymore. The chain guard had also fallen off. The bike was 175 euros. I wanted to return it and get my money back. On their website they say that you can get your money back. But in the store they told me that that's only for bikes which were ordered online.
I could only swap it for another bike.
I tried a few other bikes, all of them had parts which weren't working properly, like lose cogwheels, broker gears, etc. There weren't any good bikes.
After complaining a lot, he told me that he would arrange for me to get my money back. He said you paid by cash, and I don't have it but the day after tomorrow you can collect it.
We'll see if I get it back, but to be honest I think he just wanted to get rid of me and I don't expect a phonecall that I can collect my money. I don't believe that he didn't have the money there, and I paid by cash because they told me there atm machine was broken and I could only pay cash.
Also, they ignore emails with complaints.
Sterke punten None
Zwakke punten Quality
Customer service
Honesty
Communication on website
Communication via mail
Fiets gekocht, met mondelinge toezegging v 2 mnd garantie. Ik was na de aankoop nog de straat niet uit of ik krakte door m’n versnelling heen. Teruggebracht. Daar probeerde men mij, nadat ik de fiets had achtergelaten, op de mouw te spelden dat ik de schade aan het tandwiel zou hebben veroorzaakt en voor de reparatie kosten moest opdraaien. Ik ben gelukkig niet dom en/of op m’n mondje gevallen, maar moest aanvankelijk vruchteloos praten als Brugman om m’n gelijk te halen. Pas na dreiging v een klacht indienen en persoonlijk langskomen werd ik met hangende pootjes teruggebeld door dezelfde medewerker die in overleg met het hoofdkantoor toezegde dat m’n fiets toch kosteloos zou worden hersteld.
Als je niet heel goed je consumenten recht kent, word je dus genaaid waar je bijstaat.
Een 2e hands fiets gekocht. Tijdens de eindcontrole gaf een medewerker aan dat er een aantal dingen die niet helemaal goed waren. Deze hebben ze gelijk aangepakt, en vervangen voor aflevering.
Belde vandaag op omdat ik een probleem met mijn accu heb, er neemt iemand op en vraagt welk merk ik heb, ik vertel hem dat ik een vogue heb, vervolgens zegt de medewerker , daar doen we niets aan en gooit de hoorn erop, ben ook niet teruggebeld. Mijn idee was om misschien t2 nieuwe fietsen te kopen maakt als je zo omgaat met klanten heb ik dezelfde dag nog 2 fietsen ergens anders gekocht voor in totaal 9000 euro
Belde vandaag op omdat ik een probleem met mijn accu heb, er neemt iemand op en vraagt welk merk ik heb, ik vertel hem dat ik een vogue heb, vervolgens zegt de medewerker , daar doen we niets aan en gooit de hoorn erop, ben ook niet teruggebeld. Mijn idee was om misschien t2 nieuwe fietsen te kopen maakt als je zo omgaat met klanten heb ik dezelfde dag nog 2 fietsen ergens anders gekocht voor in totaal 9000 euro
Belde vandaag op omdat ik een probleem met mijn accu heb, er neemt iemand op en vraagt welk merk ik heb, ik vertel hem dat ik een vogue heb, vervolgens zegt de medewerker , daar doen we niets aan en gooit de hoorn erop, ben ook niet teruggebeld. Mijn idee was om misschien t2 nieuwe fietsen te kopen maakt als je zo omgaat met klanten heb ik dezelfde dag nog 2 fietsen ergens anders gekocht voor in totaal 9000 euro
slechte service
Review over Edwin Groen TweewielersFiets gebracht om verlichting te maken en spatlap te monteren.Duurt 2 weken, na 3 weken zelf maar gebeld.Hij staat klaar werd er gezegd.Hebben niet gebeld .
De reparatie heeft niet plaats gevonden, wel een achterlicht gemonteerd wat niet noodzakelijk was.
Heel slechte service, ze doen niet wat je vraagt. Ik kom hier nooit meer
1 Ster is nog een te hoge waardering
Sterke punten
niets
Zwakke punten
alles
Doggy fiets Babboe
Review over Leenders Bike Totaal2 jaar geleden een bakfiets gekocht daar. Dikke 3000€ betaald en...slechts 3 maand op kunnen fietsen, problemen bij Babboe. 2 maand geleden werd ons gevraagd de fiets te brengen want er moet een nieuwe accu in. Vandaag weer gebeld, mevrouw u moet nog even geduld hebben. Nou, DAT HEB IK NIET MEER! Noooooit meer bij Leenders kopen! Idd verkopers doen hun best je iets aan te smeren en zodra er problemen zijn die afschuiven op Babboe. Ben er zooooo klaar mee! Ik wil de bakfiets terug!
Sterke punten
Verkopers
Zwakke punten
Alleen maar zwakke punten. Half uur in de wachtrij voor je de 'klantenservice' aan de lijn krijgen en het enige wat je krijgt: u moet nog even geduld hebben...pffffff
Koop daar geen fiets
Review over Leenders Bike TotaalIk heb er ooit een bakfiets gekocht maar ik heb er heel veel spijt van slechte service lange wachttijden en komen afspraken niet na
Zwakke punten
Slechte service
vreselijk!
Review over T FietshokjeIn januari 2 nieuwe e-bikes gekocht voor dochter en schoonzoon. Al snel bleek van 1 de batterijen niet goed op te laden en/of ging belachelijk snel leeg. Naar de winkel gegaan; konden de batterij wel achterlaten, dan kon die doorgemeten worden. Met slechts ons telefoonnummer erop, in goed vertrouwen, de batterij achtergelaten.\\r\\nNa 1,5 week zelf maar contact gezocht, hoe het met de batterij zat.Die scheen niets te mankeren, was juist heel sterk,dus konden hem ophalen. Daar gekomen, batterij mee genomen en aan dochter gegeven. Zij gaf aan dat het niet haar batterij was, omdat haar oplader er niet op pastte en deze leek ouder. Naar Fietshokje toe gegaan en konden dus onze eigen batterij niet vinden; zou ws nog in Hoofddorp liggen.....! Erg boos geworden, duidelijk gezegd dat de fiets nog geen 3 maanden oud was en hier 1100,- euro voor betaald heb. Werd er gevraagd of de gekregen batterij wel goed was. Met andere woorden; dan kunt u die houden. Ik wil deze niet, ik wil mijn eigen batterij terug, om zo verdere stappen te kunnen ondernemen. Oke, er zou gezorgd worden dat deze zo snel mogelijk naar de locatie( Raaks) gebracht zou worden. Nu, 8 dagen verder, maar weer zelf contact gezocht en je raadt het al; de batterij is er nog steeds niet!! Ben hier zo klaar mee, en dan vooral met het feit dat je nergens normaal, buiten de email( die naar betreffende locatie gaat), een klacht in kunt dienen!! We komen zo geen stap verder.\\r\\nBen heel erg op zoek naar een manier om hier uit te komen, maar nog niet gevonden, helaas.\\r\\n\\r\\nMaar het fietshokje aanraden, zou ik nooit meer doen!
Sterke punten
Liegen, denken dat de klant dom is, klanten aan het lijntje houden.
Zwakke punten
Geen service!\\r\\nGeen kanaal waar je je klacht kan indienen.
VRESELIJK!
Review over T FietshokjeIn januari 2 nieuwe e-bikes gekocht voor dochter en schoonzoon. Al snel bleek van 1 de batterijen niet goed op te laden en/of ging belachelijk snel leeg. Naar de winkel gegaan; konden de batterij wel achterlaten, dan kon die doorgemeten worden. Met slechts ons telefoonnummer erop, in goed vertrouwen, de batterij achtergelaten.
Na 1,5 week zelf maar contact gezocht, hoe het met de batterij zat.Die scheen niets te mankeren, was juist heel sterk,dus konden hem ophalen. Daar gekomen, batterij mee genomen en aan dochter gegeven. Zij gaf aan dat het niet haar batterij was, omdat haar oplader er niet op pastte en deze leek ouder. Naar Fietshokje toe gegaan en konden dus onze eigen batterij niet vinden; zou ws nog in Hoofddorp liggen.....! Erg boos geworden, duidelijk gezegd dat de fiets nog geen 3 maanden oud was en hier 1100,- euro voor betaald heb. Werd er gevraagd of de gekregen batterij wel goed was. Met andere woorden; dan kunt u die houden. Ik wil deze niet, ik wil mijn eigen batterij terug, om zo verdere stappen te kunnen ondernemen. Oke, er zou gezorgd worden dat deze zo snel mogelijk naar de locatie( Raaks) gebracht zou worden. Nu, 8 dagen verder, maar weer zelf contact gezocht en je raadt het al; de batterij is er nog steeds niet!! Ben hier zo klaar mee, en dan vooral met het feit dat je nergens normaal, buiten de email( die naar betreffende locatie gaat), een klacht in kunt dienen!! We komen zo geen stap verder.
Ben heel erg op zoek naar een manier om hier uit te komen, maar nog niet gevonden, helaas.
Maar het fietshokje aanraden, zou ik nooit meer doen!
Sterke punten
Liegen, denken dat de klant dom is, klanten aan het lijntje houden.
Zwakke punten
Geen service!
Geen kanaal waar je je klacht kan indienen.
Super slecht
Review over T FietshokjeFiets gekocht, bij aflevering zou deze nagekeken zijn, rijklaar zijn en betrouwbaar. Dezelfde dag meteen e-mail gestuurd, er was niks aan gedaan, er was geen oplader (deze zou nagestuurd worden) remmen waren niet goed dus er zouden nieuwe remblokjes opgestuurd worden, scherm viel aldoor uit, motor maakte knarsend geluid. E-Mails gestuurd, konden langskomen. Met een week !!! Ja 1 week, in de winkel, Beverwijk, zo vreselijk onvriendelijk en denegerend “geholpen”. Beroepten ons op de garantie, (bleek tot de deur). Wilden hem zelfs omruilen voor een duurdere fiets. De verkoper zou m testen en even fietsen om te kijken of er idd error op scherm verscheen. Ondertussen even buiten overkant en in de gaten houden, fiets en verkoper niet buiten gezien. Terug gegaan, zegt zijn collega nog, ga even navragen want hij is niet weggeweest…… (?) Puntje bij paaltje zegt ie recht in ons gezicht geen error gezien te hebben (nee klopt als je niet even fietst) en dat wij glashard staan te liegen, zijn de winkel uitgezet met een kapotte fiets. Tjonge €750 naar de ……. KOOP HIER NIKS!!!!!! Beverwijk zijn stelletje oplichters!!!
Sterke punten
Niks nada noppes
Zwakke punten
Dieven zijn het
Geen contact
Review over Rijploeg 2 WielersFiets besteldt via plan van mijn werk. Prijs klopte al niet met wat ze via het plan aangaven. Vervolgens de winkel gebeldt. Geen gehoor. Belt ook niet terug. Mijn werk 3x gebeldt omdat adviesprijs anders is als werd aangegeven door verkoper. Gemaild krijg nergens een reactie op. mij werd verteldt 2499, volgens het plan was door winkel 3499 aangegeven maar staat als 3199 als advies prijs. Uit eindelijk maar gecanceled.
Kon verder geen contact met de winkel krijgen dus we gaan hem maar ergens anders bestellen. Je snapt natuurlijk wel dat ik hier dan ook nooooit meer kom.
Sterke punten
Geen idee niet gevonden
Zwakke punten
Prijzen koppen niet, service is er niet. Contact is er al helemaal niet. Niet op mail en niet op telefoon.
Deze zaak moet eigenlijk sluit
Review over T FietshokjeGrootste oplichters waar ik ooit een fiets heb gekocht. Je betaald zoveel geld en krijgt half werk geleverd en mag het uitzoeken omdat ze onbereikbaar zijn. KOOP HIER NOOOOOIT EEN FIETS
Sterke punten
Oplichten
Zwakke punten
Eerlijk werk uitvoeren
Deze zaak moet eigenlijk sluit
Review over T FietshokjeGrootste oplichters waar ik ooit een fiets heb gekocht. Je betaald zoveel geld en krijgt half werk geleverd en mag het uitzoeken omdat ze onbereikbaar zijn. KOOP HIER NOOOOOIT EEN FIETS
Sterke punten
Oplichten
Zwakke punten
Eerlijk werk uitvoeren
Een hoop blabla ,hij verspilt
Review over Maurice BikesSlecht, mij nooit meer bellen ,gewoon in die 020 bubbel blijven
Sterke punten
Geen , een hoop gelul
Zwakke punten
Afspraken niet nakomen
Reparatie
Review over Edwin Groen TweewielersVoor een simpele reparatie moet je wel lang op je fiets wachten tot hij klaar is.
Het is nu nog winter en dan 2 weken wachten om een rem te taken.
Perfecte service
Review over Berry BikesWe komen uit Breda om onze fietsen te laten repareren. Stijn denkt perfect mee in de mogelijkheden. Top service 2 blije klanten met een gerepareerde fiets
Sterke punten
Mee denkend in onze situatie
Zwakke punten
Geen kunnen bedenken op dit moment
Top service
Review over Edwin Groen TweewielersMet mijn giant entour diverse problemen gehad,tweemaal gate way vervangen en problemen bleven komen.nu onder garantie motor vervangen
Dank voor deze top opgeloste problemen,net en fijn personeel
Sterke punten
Blijven proberen tot probleem opgelost is
Zwakke punten
Soms moet je zelf even bellen voor een antwoord van
Extremely disappointed
Review over FietsenConcurrentI purchased a new bike from Fietsenconcurrent, only to experience a defect shortly after receiving it. When I contacted them for assistance, they informed me that the repair would take over a month, with no replacement bike available in the meantime, which caused significant disruption to my daily life as I rely on the bike for commuting and taking my child to daycare. Additionally, their suggestion to purchase from a local store to avoid such issues was unhelpful and disappointing. The lack of understanding of my situation and the extended wait times made the entire experience very frustrating.
Zwakke punten
Client service
Toppunt van regelrechte miskoo
Review over Edwin Groen TweewielersFiets gekocht,een verjaarskado,tik in versnelling 6 en 7 mee terug,even wachten,volgens hun tikt de fiets niet meer,naar huis,en ja hoor een tik ik kan dus alleen maar tot zijn 5 fietsen.Mijn vriend de volgende dag terug laat U hem maar achter leenfiets mee slecht barrel,9 dagen later nog steeds geen telefoon,ik zelf bellen helaas we zijn er nog niet aan toe gekomen,ik zeg dan kom ik hem nu halen want ik ga op vakantie met mijn nieuwe fiets, toen kon ik nog steeds niet in zijn 6/7,500km tot mijn service beurt ,bellen kom hem maar brengen ,maar we hebben geen leenfiets,het is mijn enige vervoer,wat een slechte service.
Sterke punten
Verkoopbabbels
Zwakke punten
De service voor het onderhoud
goed, voor iig dit.
Review over Meindert FietsAlleen as moertje, hebben hem er ook even voor me opgedraaid (moest toch verschillende ook eerst passen, dus ben je er al haast, maar toch). Gouw klaar.
Sterke punten
-
Zwakke punten
-
goed, voor iig dit.
Review over Meindert FietsAlleen as moertje, hebben hem er ook even voor me opgedraaid (moest toch verschillende ook eerst passen, dus ben je er al haast, maar toch). Gouw klaar.
Sterke punten
-
Zwakke punten
-
Zeer Slechte service achteraf
Review over Fietsenhal MiddenmeerMen doet aardig als je een fiets of E Bike komt kopen, maar krijg je na aankoop problemen met fiets of E Bike hoef je niet op een klantvriendelijke service te rekenen .
Wij kregen steeds te horen dat onze nieuwe E Bike niks mankeerde terwijl wij na herhaalde pogingen om enige service te verkrijgen d.m.v. een andere dealer bevestigd kregen dat de fiets echt een behoorlijk mankement had.
Ook daar wilde men bij J. Niks niets van weten.
Kortom, Goedkoop is duurkoop en 3x NIKS bij J. Niks
Sterke punten
Goede verkoop praat met een vriendelijk gezicht
Zwakke punten
Slechte service achteraf en een zeer klant onvriendelijke houding.
Geen 1 ster waard !
Teleurstellend
Review over Atlas FietsenIn het verleden was ik erg tevreden over Atlas Zoetermeer in de Leyens. Helaas is daar verandering in gekomen. De hele sfeer is veranderd. Er wordt niet meer gelachen en de nieuwe medewerker loopt als een bazig haantje in de rondte. Ok komt hij beloftes niet na ! Terugbellen zoals beloofd werd tot 3x toe niet gedaan. We moesten zelf achter informatie aanbellen. Een fietsmand waarop ik al zo'n 6 maanden geleden een aanbetaling deed blijkt nog steeds niet besteld. Kortom teleurstellend!! Ik kom niet meer terug.
Sterke punten
In het verleden veel. Nu heb ik er geen gezien
Zwakke punten
De sfeer is naar. Ãén medewerker loopt onzeker in het rond, een andere zegt geen boe of bah en de nieuweling speelt duidelijk de baas !!
Terrible Quality!
Review over T FietshokjeI bought a bike at t Fietshokje in Amsterdam. Within less then 20 minutes, the bike wasn't working anymore, the disc brakes were blocking the rear wheel. The wheel didn't move at all anymore. The chain guard had also fallen off. The bike was 175 euros. I wanted to return it and get my money back. On their website they say that you can get your money back. But in the store they told me that that's only for bikes which were ordered online.
I could only swap it for another bike.
I tried a few other bikes, all of them had parts which weren't working properly, like lose cogwheels, broker gears, etc. There weren't any good bikes.
After complaining a lot, he told me that he would arrange for me to get my money back. He said you paid by cash, and I don't have it but the day after tomorrow you can collect it.
We'll see if I get it back, but to be honest I think he just wanted to get rid of me and I don't expect a phonecall that I can collect my money. I don't believe that he didn't have the money there, and I paid by cash because they told me there atm machine was broken and I could only pay cash.
Also, they ignore emails with complaints.
Sterke punten
None
Zwakke punten
Quality
Customer service
Honesty
Communication on website
Communication via mail
Belazerd
Review over T FietshokjeFiets gekocht, met mondelinge toezegging v 2 mnd garantie. Ik was na de aankoop nog de straat niet uit of ik krakte door m’n versnelling heen. Teruggebracht. Daar probeerde men mij, nadat ik de fiets had achtergelaten, op de mouw te spelden dat ik de schade aan het tandwiel zou hebben veroorzaakt en voor de reparatie kosten moest opdraaien. Ik ben gelukkig niet dom en/of op m’n mondje gevallen, maar moest aanvankelijk vruchteloos praten als Brugman om m’n gelijk te halen. Pas na dreiging v een klacht indienen en persoonlijk langskomen werd ik met hangende pootjes teruggebeld door dezelfde medewerker die in overleg met het hoofdkantoor toezegde dat m’n fiets toch kosteloos zou worden hersteld.
Als je niet heel goed je consumenten recht kent, word je dus genaaid waar je bijstaat.
Sterke punten
Veel fietsen
Zwakke punten
Dubieuze klachtenafhandeling
prima service
Review over Fietsenhal MiddenmeerEen 2e hands fiets gekocht. Tijdens de eindcontrole gaf een medewerker aan dat er een aantal dingen die niet helemaal goed waren. Deze hebben ze gelijk aangepakt, en vervangen voor aflevering.
Kort om prima service
Sterke punten
Eind controle
Klantvriendelijk?
Review over Berry BikesBelde vandaag op omdat ik een probleem met mijn accu heb, er neemt iemand op en vraagt welk merk ik heb, ik vertel hem dat ik een vogue heb, vervolgens zegt de medewerker , daar doen we niets aan en gooit de hoorn erop, ben ook niet teruggebeld. Mijn idee was om misschien t2 nieuwe fietsen te kopen maakt als je zo omgaat met klanten heb ik dezelfde dag nog 2 fietsen ergens anders gekocht voor in totaal 9000 euro
Sterke punten
Weet ik niet
Zwakke punten
Niet klantvriendelijk
Klantvriendelijk?
Review over Berry BikesBelde vandaag op omdat ik een probleem met mijn accu heb, er neemt iemand op en vraagt welk merk ik heb, ik vertel hem dat ik een vogue heb, vervolgens zegt de medewerker , daar doen we niets aan en gooit de hoorn erop, ben ook niet teruggebeld. Mijn idee was om misschien t2 nieuwe fietsen te kopen maakt als je zo omgaat met klanten heb ik dezelfde dag nog 2 fietsen ergens anders gekocht voor in totaal 9000 euro
Sterke punten
Weet ik niet
Zwakke punten
Niet klantvriendelijk
Klantvriendelijk?
Review over Berry BikesBelde vandaag op omdat ik een probleem met mijn accu heb, er neemt iemand op en vraagt welk merk ik heb, ik vertel hem dat ik een vogue heb, vervolgens zegt de medewerker , daar doen we niets aan en gooit de hoorn erop, ben ook niet teruggebeld. Mijn idee was om misschien t2 nieuwe fietsen te kopen maakt als je zo omgaat met klanten heb ik dezelfde dag nog 2 fietsen ergens anders gekocht voor in totaal 9000 euro
Sterke punten
Weet ik niet
Zwakke punten
Niet klantvriendelijk