In januari 2 nieuwe e-bikes gekocht voor dochter en schoonzoon. Al snel bleek van 1 de batterijen niet goed op te laden en/of ging belachelijk snel leeg. Naar de winkel gegaan; konden de batterij wel achterlaten, dan kon die doorgemeten worden. Met slechts ons telefoonnummer erop, in goed vertrouwen, de batterij achtergelaten.\\r\\nNa 1,5 week zelf maar contact gezocht, hoe het met de batterij zat.Die scheen niets te mankeren, was juist heel sterk,dus konden hem ophalen. Daar gekomen, batterij mee genomen en aan dochter gegeven. Zij gaf aan dat het niet haar batterij was, omdat haar oplader er niet op pastte en deze leek ouder. Naar Fietshokje toe gegaan en konden dus onze eigen batterij niet vinden; zou ws nog in Hoofddorp liggen.....! Erg boos geworden, duidelijk gezegd dat de fiets nog geen 3 maanden oud was en hier 1100,- euro voor betaald heb. Werd er gevraagd of de gekregen batterij wel goed was. Met andere woorden; dan kunt u die houden. Ik wil deze niet, ik wil mijn eigen batterij terug, om zo verdere stappen te kunnen ondernemen. Oke, er zou gezorgd worden dat deze zo snel mogelijk naar de locatie( Raaks) gebracht zou worden. Nu, 8 dagen verder, maar weer zelf contact gezocht en je raadt het al; de batterij is er nog steeds niet!! Ben hier zo klaar mee, en dan vooral met het feit dat je nergens normaal, buiten de email( die naar betreffende locatie gaat), een klacht in kunt dienen!! We komen zo geen stap verder.\\r\\nBen heel erg op zoek naar een manier om hier uit te komen, maar nog niet gevonden, helaas.\\r\\n\\r\\nMaar het fietshokje aanraden, zou ik nooit meer doen!
Sterke punten
Liegen, denken dat de klant dom is, klanten aan het lijntje houden.
Zwakke punten
Geen service!\\r\\nGeen kanaal waar je je klacht kan indienen.
In januari 2 nieuwe e-bikes gekocht voor dochter en schoonzoon. Al snel bleek van 1 de batterijen niet goed op te laden en/of ging belachelijk snel leeg. Naar de winkel gegaan; konden de batterij wel achterlaten, dan kon die doorgemeten worden. Met slechts ons telefoonnummer erop, in goed vertrouwen, de batterij achtergelaten.
Na 1,5 week zelf maar contact gezocht, hoe het met de batterij zat.Die scheen niets te mankeren, was juist heel sterk,dus konden hem ophalen. Daar gekomen, batterij mee genomen en aan dochter gegeven. Zij gaf aan dat het niet haar batterij was, omdat haar oplader er niet op pastte en deze leek ouder. Naar Fietshokje toe gegaan en konden dus onze eigen batterij niet vinden; zou ws nog in Hoofddorp liggen.....! Erg boos geworden, duidelijk gezegd dat de fiets nog geen 3 maanden oud was en hier 1100,- euro voor betaald heb. Werd er gevraagd of de gekregen batterij wel goed was. Met andere woorden; dan kunt u die houden. Ik wil deze niet, ik wil mijn eigen batterij terug, om zo verdere stappen te kunnen ondernemen. Oke, er zou gezorgd worden dat deze zo snel mogelijk naar de locatie( Raaks) gebracht zou worden. Nu, 8 dagen verder, maar weer zelf contact gezocht en je raadt het al; de batterij is er nog steeds niet!! Ben hier zo klaar mee, en dan vooral met het feit dat je nergens normaal, buiten de email( die naar betreffende locatie gaat), een klacht in kunt dienen!! We komen zo geen stap verder.
Ben heel erg op zoek naar een manier om hier uit te komen, maar nog niet gevonden, helaas.
Maar het fietshokje aanraden, zou ik nooit meer doen!
Sterke punten
Liegen, denken dat de klant dom is, klanten aan het lijntje houden.
Zwakke punten
Geen service!
Geen kanaal waar je je klacht kan indienen.